گروه خونیت چیه؟؟؟
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



خودم: A+ ولی ای کاش نبودخجالتی



نظرات شما عزیزان:

سپتا
ساعت2:05---2 مرداد 1392
a+
پاسخ:از اول هم معلوم بود چقده جذابی اصن از دور داد میزد!


هانیه
ساعت20:04---1 مرداد 1392
بفرما

hadiazizi
ساعت22:41---30 تير 1392
سلام ابجی خوبی...؟؟

ابجی خوبی..؟؟

ابجی من o_ هستم......

ممنون که بهم سر بزدی بازم بهم سر بزن..منتظرم ابچی چون..
پاسخ:سلام گلم مرسی چشم فدات.


abolfazl
ساعت3:10---30 تير 1392
اما من فقط شوخی کردم . فکر کردم جنبه داری . هیچ قصدی نداشتم . فقط می خواستم یکم سر به سرت بذارم . من از این شوخیا با خیلیا کردم اما رفتاری که تو داشتی ، هیچکدوم نداشتند .

متاسفم .
پاسخ:من همچین شوخی هایی رو نمیپسندم...هرجور دوس داری فک کن.


abolfazl
ساعت2:57---30 تير 1392
اما من حرفی نزدم . اگه منظورت اون تیکه شوهرت بود ، منظورم خودم نبودم . تو از من بزرگتری . منظورم شوهر آینده ی خخودت بود . گفتم فردا که عروس شدی ، شوهرت (که من نیستم) اگه بخواد سرت رو گرم کنه ، چیکار کنه ؟ آخه خودت میگی هیچ موضوعی سراغ نداری و از هیچی خوشت نمیاد . من اصلا قصدی نداشتم و اصلا به اون چیزی که تو فکر می کنی ، فکر نمی کنم . من اون طور آدمی نیستم .
پاسخ:من از اون حرفتون ناراحت شدم اقا پسر که گفتید خودم میام خاستگاریت.... من تو نت چند تا داداش گل دارم که یکی از یکی اقا تر و معدب تر هستن خیلی هم دوستشون دارم خیلی هم با احترامم ونگه میدارن با اینکه از چند تاشون کوچیک ترم...شماهم بهتره بفمی هرحرفی زدن نداره


abolfazl
ساعت2:41---30 تير 1392
یعنی همین ؟

باشه . من رفتم
پاسخ:وقتی حد و حدودت رو نمیدونی و هر حرفی میزنی بله یعنی همین... منم مث بقیه کسی رو دوست دارم وبه تو اجازه نمیدوم که بخای حرفی بمن بزنی.


abolfazl
ساعت2:11---30 تير 1392
تو چرا از جواب دادن به سوالاتم تفره میری ؟

آخه سوختم رو در میاری .
پاسخ:منو گیر آوردی!!!خب برو با یکی دیگه حرف بزن


abolfazl
ساعت1:43---30 تير 1392
مرده شور ببره ....... من رو .

یعنی چی از هیچی خوشت نمیاد ؟

فردا اگه شوهرت بخواد سورپرایزت کنه یا بهت حال بده چه خاکی باید به سرش بریزه ؟
پاسخ:معدب باش.


abolfazl
ساعت0:43---30 تير 1392
تو از چه موضوعی خوشت میاد ؟
پاسخ:هیچی.


abolfazl
ساعت23:54---29 تير 1392
یه کمک بده دیگه خیت نشم
پاسخ:نمیدونم والا...خودت میدونی.


ღنيكاღ
ساعت22:22---29 تير 1392
منم آ+ هستم مث خودت
پاسخ:دمت گرم جیگر


abolfazl
ساعت21:33---29 تير 1392
منم رفتم جواب دادم .

یه چیزی نگفتی موضوع فردای کلاس زبانم چی باشه ؟

1- پزشکی

2- اذیت کردن دخترا

3- کامپیوتر

4- آهنگ ها

اگه موضوع باحال تری داری بده .

اذیت کردن دخترا هم خوبه ها !
پاسخ:من نمیدونم.


abolfazl
ساعت20:29---29 تير 1392
والا خودم که با این قضایا به هیچ دختری نه اعتماد می کنم و نه دل می ندم مگر این که بهم ثابت کنه که واقعا عاشقمه نه این که نشون بده .

دیگران هم من عاشق شادی عروسی و بزن و برقص و شادیم . میمیرم واسه ی این کارا . بعدشم دیدن خوشبختی مردم ، و پیشرفتشون برام خوشاینده .

راستی این وبه که چند تا سوال پرسیده ، به تو هم گفته بود ؟
پاسخ:اره بهش ج دادم.جالب بود


abolfazl
ساعت19:04---29 تير 1392
برای خودم یا برای دیگران ؟
پاسخ:کلا عرض کردم.


abolfazl
ساعت18:52---29 تير 1392
برای چی خواهر ؟
پاسخ:کلا خب معلومه!


abolfazl
ساعت18:20---29 تير 1392
باشه .

هر چی تو بگی . تو هم نصیحتی که به من کردی رو خودتم عمل کن .

دیگه چی ؟

یه سوال مهم . من فردا کلاس زبانم ، تدریس دارم . باید به بچه ها در دو موضوع درس بدم .

اولی پزشکیه که درباره ی سرماخوردگی و درمان طبیعیشه . دومی درباره چی بگم ؟ عشق چطوره ؟ ولی سخته چون همش باید سانسور کنم آخه کلاسامون مختلطه و پسرای کلاسمون خطرناکند . یکیشون که از دفتر دار کلاس زبانموون خوشش اومد و جفتشون مجردند و به هم ارادت خاصی دارند . آخه که اگه بگیره یه عروسی خفن افتادیم !

اگه تو یه موضوع قشنگ تر و سرگرم کننده تر سراغ داری ، بهم بگو .
پاسخ:نه من نمیدونم توهم سروگوشت زیاد میجنبه برادر!


abolfazl
ساعت14:13---29 تير 1392
آخه این رو گفتم چون تو A+ هستی . جذابی . منم یکی برای یه دختر جذاب پیدا می کنم . کسی پیدا نشد خودم میام . مگه چمه ؟

از خدات هم باید باشه


پاسخ:بی نمک


abolfazl
ساعت10:19---29 تير 1392
ای بابا . پس چی کار کنم ؟

یعنی دیگه بهت آبجی نگم ؟

آخه من مریضم و بعضی وقتا کرمم فعالیت می کنه و کرم می ریزم . دست خودم نیست . اگه می بود ، بیشتر کرم می ریختم
پاسخ:منم یکی رو دوست دارم ولی بهش نمیرسم...پس دیگه بحث رو تمام کن داداش کوچولو بحث قشنگی نیس


abolfazl
ساعت3:05---29 تير 1392
میخوای خودم واست پیدا کنم ؟

پیدا نشد خودم میام غمت چیه ؟ (خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ)


پاسخ:ذهر مار خجالت بکش!


abolfazl
ساعت2:11---29 تير 1392
نه دیگه . 7 سال دیگه ازدواجمه انشاا... فقط طرف مقابل و همسر عزیز آیندم معلوم نیس کیه .انشاا... 5 سال دیگه دست به کار میشم و 6 سال دیگه عقد می کنم . خانواده هم باهم موافقند . منظورم مامان و بابامند .

نگا تو داری یه چیزی رو از من پنهون می کنی . تابلویه . با این حرفت یعنی این که اگه مناسب نبود ، میخوای بترشی ؟

چاخان نزن . با من راحت باش و بهم اعتماد کن .
پاسخ:ولم کن دیوونه خب مگه میشه به ادم بد شوهر کنم!!!! خب باید خوبش پیدا بشه دیگه که ایشاله پیدا میشه


abolfazl
ساعت0:42---29 تير 1392
24 سالگی انشاا... . چرا ؟

تو چی ؟
پاسخ:وووو کو تا 24سالگی!!! از حالا شور عاشق شدن و عشق داشتن میزنی...! من هروقت که موقعیت خوب برام پیش بیاد


abolfazl
ساعت0:04---29 تير 1392
آبجی جون من که مقایسه نکردم . تو چرا از حرفای من چپه برداشت می کنی .

من به دارایی بابام نمی نازم . من به داشتنشون مینازم . داراییشون برای من پشیزی ارزش نداره اما تو هم واقعه بین باش . دخترا شهرای بزرگ ، خیلیاشون دنبال پول ان . البته استثنا هم دارند .

منم حرفم اینه که دارایی مال بابام و نتیجه زحماتشونه . مال من نیست . من یه آدم بی خود ، بدون ثروت و منبع درآمد و دارای روحیات حساسم . از کسی هم انتظاری ندارم .

درباره روابطمم باید بهت بگم که تقصیر منه . چون من بهشون رو دادم و لوسشون کردم و باهشون راه اومدم . درباره ندا هم ناموفق نبودم .
پاسخ:تو چند سالگی میخای ازدواج کنی که اینقده هولی ها؟؟؟؟!!!!


abolfazl
ساعت21:14---28 تير 1392
آبجی گلم ببین من الآن 17 ام . چشمم کار نمی کنه چون توی کلاس زبانم ، 5 - 6 تا دختر هستند ولی حسی بهشون ندارم . دخترا فامیلامون و همسایهامون هستند که از ندا و فائزه خیلی خیلی خوشکل ترند و خوش برخورد تر ولی حسی بهشون ندارم . من یکبار عاشق شدم ولی نمیدونم کدومشون عشق واقعیه منه شاید من به اونا دل بسته باشم ولی بعضیاشون دل به اخلاق و ترحمم بستند ، بعضیاشون به پول بابام و ماشین و خونمون و بعضیاشونم به انسانیت و اصل و نسبم ، شاید . ولی من دختری رو دوست دارم که عاشق خودم باشه . ابوالفضل ساده رو دوست داشته باشه . اینجور دختر ، توی دنیا پیدا نمیشه یا کمیابه . همونطور که یه پسر راستگو و وفادار کم پیدا میشه . البته من درباره ی فائزه مقصر نیستم . درباره ی ندا هم همینطور . کسی خونشون نیست و میتونه حداقل یه زنگ بزن احوال پرسی کنه ، میره پای کامپیوتر و فیلم می بینه و عدشم زنگ میزنه ، چند دقیقه بعدم مامان باباش میرسن . این یعنی چی ؟ یعنی عاشق منه ؟ یعنی این که من براش وب ساختم و اون میره یه وب داستان مزخرف از دو تا خواننده میذاره و اسم یکیشون که از همشون متنفرم رو به من میده ؟ اینا یعنی عاشقمه ؟ من که ه خاطر اون 6 ساعت راه با اتوبوس میرم و بعدشم (چون توی کانون هست) شیفت دخترا میرم کانون تا اون رو ببینم و زن داییم که مسئول کانون هست فکر می کنه برای دیدنش اومدم نمی دونه برای ندا اومدم . یه سری هم براشون شیرینی گرفتم تا ندا جلوی دوستاش پز بده و ... اما اون چی ؟ همش من و اونم فقط میگه دوستت دارم و بعضی وقتا که میفهمه یکم عصبانیم ، کله خر بازی در میاره . برای مامان باباش اس میدم ولی اون نه . و ...

راستی تو هم 18 هستی . عشق کی ای ؟
پاسخ:آقا پسر درسته من 18 سالمه ولی بلوغ فکری وعقلی دختر با پسر فرق میکنه بهتره من رو باخودت مقایسه نکنی واینکه مشکل بعضی خانواده ها اینه که بچه رو زیادی تر از حد مستقل بار میارن بعدم اینکه اینقدر به دارایی پدرت نناز خیلیا هست که تو زندگیشون این چیزا ب حساب نمیاد ومن بخاطر این گفتم که کوچیکی واسه عاشق شدن چون تورابطه هات دچار مشکل شدی...همین والا بمن چ ربطی داره


فاطمه
ساعت20:03---28 تير 1392
ab+ هستم

خواهش میکنم اصرار نکنید من متعلق به همه نیستم فقط مال یه نفرم
پاسخ:چ باحال تابحال کسی رو با خون ABندیده بودم...اجی خب قبتر میگفتی هیجانش باحاله...هههه


abolfazl
ساعت16:57---28 تير 1392
بله بله ؟ با بولدزر ؟ چرا ؟ مگه من چمه ؟ من میگم اون دختری که به من دل می بنده ، باید برام ارزش قائل بشه تازه بیشتر از حدی که من براش قائلم . مثلا دارم میگما : من اینور منتظر یه اس ازش باشم و اون اول بره پای کامپیوتر و وبلاگش رو چک کنه ، بعدش فیلم نگاه کنه ، بعد بخوابه تازه اگه عشقش کشید اس بده در حالی که اگه اون اس میده ، من از خاب می پرم تا منتظر نباشه . یا من بهش میخندم و اون اخم کنه یا این که بغلش بخوام کنم و اون فرار کنه .

ناراحت نشیا ولی من با کلمه دکتر دم در نمیارم . آخه حقیقته و تازه همه بهم میگن .

من کلاس نمیذارم که . هووو هم که میگی در دینمون اومده اگه توان داشتید ، 4 تا بگیرید . (شوخی کردم بابا . یکی از سرمم زیادتره . حالا اون یکی هر کی می خواد باشه)
پاسخ:میتونی منتظر نباشی...بعدم اینکه من سن تورو واسه عاشق شدن خوب نمیدونم...توداری بزرگ میشی و همچنین طرف مقابلت چشمتون کارمیکنه و هرلحظه ممکنه دلتون بلرزه حداقل 18 سالگی پسرخوب... بهرحال تو پسر خوب و مهربونی هستی امیدوارم همون چیزی رو که میخای نصیبت بشه داداش کوچولو


امیر
ساعت2:25---28 تير 1392
گزینه بد ریخت ندارین که
پاسخ:مگه اینجوریه...برعکسشو!!!...دیوونه!


abolfazl
ساعت1:15---28 تير 1392
خب تو که از من تعریف نمی کنی . یکم تعریف کن دم در بیارم .

ندا ؟ نه ؟ من زن ذلیلم . البته بذار یکم قدر من رو بدونه که فکر نکنه من نوکر دربستشم و همش حرف اونه . بذار بیشتر قدر من رو بدونه . بفهمه که اگه به من سردی کنه ، دیگران گرمی می کنند و من رو می قاپند . مثلا تو به شوهرت یا شوهرت به تو سردی کنید ، از هم زده نمیشید ؟

آبجی جون فعلا که در خونمون صف وایستادند دخترا .
پاسخ:دختر بدبختی که دل به تو خوش کرده باید شما پسرا رو با بلدوزر صافتون کرد... حالا من بیام بگمم داداشم دکتره دم درمیاری میری رو دختر مردم هوو میاری... برو بچه ایقد کلاس نذار عاقبت نداره....هههههه


حمید
ساعت22:47---27 تير 1392
حالا چرا ناراحت میشی من O+ هستم فکر کنم خونمون به هم میخوره بگو خب
پاسخ:خب که چی؟؟؟؟....به اونی که باید نخورد خاستم به هیچکی نخوره ه ه ه ....


abolfazl
ساعت22:26---27 تير 1392
چی ؟ اتفاقانم دخترا از خدا شونم باشه . مهربونم ، خوبم ، خوش قلبم ، لارجم ، خوش تیپم (ماشا... بزنم به تخته و گوش شیطوون کر) و از همه مهمتر ، گوره خونیم O+ و داداش تو ام .
پاسخ:داداش من...زشته بزار من ازت تعریف کنم...بعدم اینکه من به ندا خانوم خواهم گفت که داری واسه خودت بازار گرمی میکنی براااااااادر...!!!هههههه


lady
ساعت19:35---27 تير 1392
منم O+ هستم



اپ هستم خواستی بیا



درضمن لینک شدیاگه خواستی لینکمون کن

درود...
پاسخ:چخبره بابا اونوقت میگن O+خون کمیاب هست هرکی Oبود مرد...این وسط فقط خودم Oنیستم!!!


هانیه
ساعت18:37---27 تير 1392
منم o + هستم
پاسخ:سلامتی همهO+ ها بزن دست قشنگه رو بابا...


ashk naz
ساعت16:57---27 تير 1392
ok.الان گرفتم.اخه میدونی من نظراتی که میاد دقیق مشخص نمیکنه مربوط به کدوم مطلبمه.خیلی ممنون که بم سر میزنی.
پاسخ:فداتشم ...اره گلم لوکس بلاگ کلا داغونه!!!!


abolfazl
ساعت12:39---27 تير 1392
خب دوست داشتنیم دیگه . همه دوستم دارن . محبوب دل ها !

ولی من به همه ی دخترا محل نمیدما (خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ):- ))
پاسخ:کم کلاس بزار برادر من


ashk naz
ساعت8:40---27 تير 1392
منم A+ هست.کجاش بده.خوی اجی محدثه من بالینک کردن موافقم.اگه توهم موافقی منو با ایم وبم لینک کن بعد بم بگو تالینکت کنم.بابای
پاسخ:واسه من خوب نبود عزیزم...


abolfazl
ساعت0:40---27 تير 1392
آخ جووووووووووون O+
پاسخ:مرض خرذوق میشه...خب حالا مگه چیه!!!


مرد همیشه آبی
ساعت23:28---26 تير 1392
وای حســــــــــــــــــاس
پاسخ:اگه هم گروه خونی اش نبودم جدایی نبود....مرده شور هرچی آزمایش قبل ازدواج رو ببرن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج